REKLAMACJA
Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany przez Państwa towar jest uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, masz prawo złożyć reklamację.
Dostępne są 3 formy zgłoszenia reklamacji:
- Kontakt mailowy pod adresem kontakt@slodkigest.pl (prosimy o podanie numeru zamówienia, opisu zaistniałej sytuacji oraz o załączenie zdjęć w celu rozpatrzenia reklamacji).
- Wysyłka produktu na adres firmy wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
Wyślij na adres:
Slodki Gest
ul. Bagienna 48
32-310 Rodaki
- Kontakt telefoniczny z działem reklamacji: 501 375 285
W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.
W przypadku uszkodzenia w transporcie – gdy po otwarciu paczki klient stwierdzi, że nastąpiło mechaniczne uszkodzenie towaru, jest zobowiązany do sporządzenia zdjęć i przesłania ich drogą elektroniczną, na podstawie których zostanie wezwany kurier w celu spisania protokołu szkody. Zgłoszenie szkody powinno zostać wysłane niezwłocznie w dniu dostarczenia przesyłki.
ZWROT PRODUKTU
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz odstąpienia od umowy, wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem.
Wyślij na adres:
Slodki Gest
ul. Bagienna 48
32-310 Rodaki
W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej kwoty:
- w przypadku zwrotu całego zamówienia – zwrot kosztów za towar oraz koszty wysyłki
- w przypadku zwrotu części zamówienia – zwrot kosztów za zwracany towar
Pieniądze zostaną zwrócone na numer konta podany w formularzu odstąpienia od umowy.
Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.
Zwrot środków nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego towaru, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Uwaga!
Zwrotom nie podlegają produkty personalizowane (np. z imieniem, datą lub inną podaną przez Ciebie treścią).
Zwrotowi podlega towar w stanie niezmienionym.
Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia: charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.